We want more! Service

Kävimme viihdyttämässä asiakkaita jääkiekkopelin ja asiaankuuluvien tarjoilujen merkeissä. Varasimme jäähallin ravintolasta pöydät ruokailuineen ja juomineen. Saavuimme paikalle ja meidät ohjattiin pöytään. Ensimmäinen asia, jonka tarjoilija meille sanoi oli:

–  Meillä on tällaisina iltoina todella kiire, eli ei varmaan ehditä tarjoilla teille tänne pöytään.

Myöhemmin kiekkopelin jälkimainingeissa suuntasimme porukalla kaupunkiin, jossa oli tarkoitus tutustua juuri avattuun uuteen ravintolaan. Ovella poke ilmoitti meille, että siellä on aika täyttä. Jonotimme tuulikaapin puolelle ulottuvassa jonossa tiskille viisitoista minuuttia. Tiskillä oli töissä yksi henkilö. Tämän jälkeen janomme pakotti meidän takaisin kadulle ja toiseen anniskelupaikkaan.

Kaino toiveeni kuuluu: haluamme lisää palvelua! Jos on toistuvasti nähty ruuhkan muodostuvan tietyissä tilanteissa, miksi asialle ei tehdä mitään? Miksi asiakas on se, joka saa kärsiä? Olen valmis maksamaan siitä, että minua palvellaan. Ja jos olen jo maksanut, vaadin, että minua palvellaan.

Kategoria(t): Ei kategoriaa Avainsana(t): . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin We want more! Service

  1. Niinpä…palvelu ei aina pelaa

  2. Ferroplan Oy via Facebook sanoo:

    Näin valitettavasti on ja ensi kerralla viemme asiakkaat jonnekin muualle.