(muisti)Tikusta asiaa

Pyysin tarjouksia mainosmuistitikuista Ferroplanin logolla. Ostopäätös venyi ja vanui, mutta olin vihdoin päätynyt yhteen toimittajaan. Pyysin saada nähdä vielä viimeisten muutosten mukaisen vedoksen. Pidin pyyntöä muodollisena asiana ennen tilausta. Tunne oli kuin metrin koivuhalolla päähän, kun sain seuraavan vastauksen kysymykseeni, saatko toimitettua vedoksen meille:

Hei,

 En saa valitettavasti.

 Kiitos ja hyvää syksyn jatkoa

 

Kysyin mitä kohteliaimmin, tarkoittaako tämä sitä, ettei tikkuja toimiteta enää. Sain vastauksen:

Tarkoittaa sitä, että me emme toimita vedoksia ennen tilauksia. Tehtiin Teille ensimmäinen vedos, mutta emme tee useita vedoksia asiakkaille, ketkä on vasta ostoaikeissa.

Emme säilytä myöskään asiakkaiden logoja, koska meille tulee satoja logoja kuukaudessa. Säilytetään siis vain ja ainoastaan asiakkaiden logoja, jotka ovat tehneet jo tilauksen.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa, miksi emme tee Teille vedosta.

 

Tähän ei liene ole tarpeen lisätä mitään. Tikut ostin muualta.

Kategoria(t): Ei kategoriaa Avainsana(t): , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin (muisti)Tikusta asiaa