Etukuva

Alan markkinajohtaja katsoo kauemmas

Johtavia kuljetinratkaisuja ei kehitetä tuijottamalla vain omaan napaan ja omiin tuotteisiin. Siksi seuraammekin jatkuvasti kaikilla aisteilla ympäröivää maailmaa ja toimialamme kehitystä. Ympäristöteknologia on jatkuvasti kasvava trendi, joka määrittelee vahvasti Ferroplanin tulevaisuuden suuntaa.

Ferroplanilla on aina ollut vahva halu tehdä asioita omalla tavallaan – eri tavalla kuin muut. Se tie on johtanut alan markkinajohtajuuteen Suomessa, mutta vahva näkemyksellisyys on arvossaan myös kansainvälisillä kentillä.

Erilaisen tekemisen tapaa viestimme muun muassa uutiskirjein, FerroNews-lehdillä, erottuvilla messuesiintymisillä ja paljon positiivista huomiota keränneellä Ei mitään rimpuloita -blogilla. Blogimme palkittiin erikoismaininnalla Vuoden paras yritysblogi 2014 -kisassa seuraavin mainesanoin: ”Ferroplanin blogi on teollisuusblogien pioneeri ja erottuu omassa viiteryhmässään. Se on tehnyt pitkäjänteistä ja sitkeää työtä jo vuodesta 2011.”

Vahva asiantuntijuus ei meillä tarkoita haudanvakavuutta tai tylsyyttä. On ilo ja ylpeys olla arvostettu oman tiensä kulkija!