(muisti)Tikusta asiaa

Pyysin tarjouksia mainosmuistitikuista Ferroplanin logolla. Ostopäätös venyi ja vanui, mutta olin vihdoin päätynyt yhteen toimittajaan. Pyysin saada nähdä vielä viimeisten muutosten mukaisen vedoksen. Pidin pyyntöä muodollisena asiana ennen tilausta. Tunne oli kuin metrin koivuhalolla päähän, kun sain seuraavan vastauksen kysymykseeni, saatko toimitettua vedoksen meille:

Hei,

 En saa valitettavasti.

 Kiitos ja hyvää syksyn jatkoa

 

Kysyin mitä kohteliaimmin, tarkoittaako tämä sitä, ettei tikkuja toimiteta enää. Sain vastauksen:

Tarkoittaa sitä, että me emme toimita vedoksia ennen tilauksia. Tehtiin Teille ensimmäinen vedos, mutta emme tee useita vedoksia asiakkaille, ketkä on vasta ostoaikeissa.

Emme säilytä myöskään asiakkaiden logoja, koska meille tulee satoja logoja kuukaudessa. Säilytetään siis vain ja ainoastaan asiakkaiden logoja, jotka ovat tehneet jo tilauksen.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa, miksi emme tee Teille vedosta.

 

Tähän ei liene ole tarpeen lisätä mitään. Tikut ostin muualta.

Kategoria(t): Ei kategoriaa Avainsana(t): , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin (muisti)Tikusta asiaa

  1. Annika sanoo:

    Palvelukokemusta kerrakseen. Paha WOM nostaa päätään.. Jälleen uskomaton esimerkki siitä miten asiakassuhteen hoitamista ja kokemusten luomista ei osata ajatella kokonaisvaltaisesti ja laaja-alaisesti yrityksen sisällä ja tässä tulos – ohi mennyt diili ja ehkäpä myös mahdollinen pidempiaikainen asiakassuhde. Hyvä muistutus kaikille. Olin juuri viime viikolla M&M seminaarissa, jossa puheenjohtaja kysyi yleisöltä kaksi erittäin hyvää kysymystä: Kenen yritys sanoo olevansa asiakaslähtöinen? ja Kenen yritys oikeasti ON asiakaslähtöinen? Kuten arvattavissa tästä(kin) palvelutasoesimerkistä: ensimmäiseen nosti kätensä n. 50% paikalla olijoista, toiseen kysymykseen ehkä 10% tuosta edellisestä määrästä.. ja ne jotka eivät voineet nostaa kättään jäivät varmasti miettimään…

    • Minna Patosalmi sanoo:

      Juuri niin Annika! Tapaus oli niin käsittämätön, etten ollut uskoa. Samaan aikaan toinen yritys lähetti minulle varmaan kymmenen erilaista vedosta, pyytämättä. Ei voi muuta kuin peiliin katsoa ko. yritys, jos puhelimet eivät soi ja tilauskanta näyttää nollaa.