Kuormalavan uudet vaatteet

Käytetäänpäs sosiaalista mediaa kerrankin niin kuin sitä on tarkoitus käyttää eli vuorovaikutteiseen toimintaan.

Suunnittelen uutta Lavapinoaja-kampanjaa ja ideani on seuraavanlainen:

Lähetetään 50 punaiseksi maalattua EUR-kuormalavaa tarkasti määritellylle kohderyhmälle. Lavaan kiinnitetään näppylähanskat sekä toimintaohje: “Nosta tätä lavaa päivän aikana 100 kertaa hartioidesi korkeudessa olevalle tasolle. Jos ei tunnu missään, olet hyvässä kunnossa, ainakin vielä. Jos tuntuu pahalta, meillä on sinulle ratkaisu lavojen pinoamiseen ja säilyttämiseen.”

Sitten siinä on tietenkin meidän logomme, Lavapinoajan esite ja yhteystiedot sekä kehoitus ottaa yhteyttä. Lavat toimitetaan henkilökohtaisesti vastaanottajille, vaikka sitten työpöydälle. Viikon kuluttua lähetyksestä soitetaan ja kysytään, onko lava tullut perille ja tarjotaan Lavapinoajaa kahden viikon ilmaiseen koekäyttöön.

Veikkaan, että ainakin se este, ettei markkinointia huomata ylitetään. Mutta mitkä muut asiat voisivat mennä pieleen? Missä kohtaa ylitetään myös ärsytyskynnys tai tarvitseeko siitä välittää? Miltä tuntuisi saada postissa 25 kiloa painava punainen kuormalava?

Ryhtykää sosiaalisiksi ja heittäkää omat parannusehdotuksenne kehiin!

Kategoria(t): Ei kategoriaa Avainsana(t): , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

12 vastausta artikkeliin Kuormalavan uudet vaatteet