(K)ankea asiakaslehti

Olen lukenut yritysten asiakaslehtiä viime aikoina sillä silmällä. Erityisesti teollisuuspuolen lehdet ovat olleet kiinnostukseni kohteina. Kuten jo tiesinkin, tulos on masentava. Yksikään lehdistä ei jäänyt mieleeni muuten kuin äärettömän tylsyytensä takia.

Olemme säntillisesti noudattaneet tätä samaa linjaa ja kertoneet vuodesta toiseen hallin laajennuksista, uusista tuotteista ja uusista henkilöistä ihan kivalla, mutta samalla tavalla kuin muutkin.

Vaikka yritysten asiakaslehdet osoittautuivat ankeiksi ja kankeiksi, ne eivät ole ainoita. Kun aloin työstää juttuja tänä keväänä ilmestyvään FerroNewsiin, huomasin pian kirjoittavani SIA Ferroplanin uuden plasmaleikkurin pituus- ja leveysmitoista. Myös allekirjoittaneen on siis aika kevätsiivota totuttuja polkuja.

Tänä keväänä on luvassa bling blingiä ja salamavalojen säihkettä. Alla pieni makupala tulevasta. Joko arvaatte, mistä on kyse?

 

Kategoria(t): Ei kategoriaa Avainsana(t): . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Kommentointi on suljettu.