Juhannustarjous

Kaksi päivää juhannuksen jälkeen tarkkasilmäinen kotihallitus huomasi aamun lehdessä 45 x 100 mm ilmoituksen

Piha kuntoon juhannukseksi

 

 

Jaahas, että piha kuntoon juhannukseksi. No onpa käynyt käpy mainostajalla. Juhannus meni jo. Sitten alkoi raksuttaa. Jos tämä onkin neronleimaus. Laitetaan tahallaan virhe mainokseen, jolloin se herättää enemmän huomiota kuin virheetön. Tämähän on selvää sissimarkkinointia.

Mainos jatkuu. Luotettavaa konekauppaa yli 40 vuotta. Mainostaja on voinut ajatella, että 40 vuoden jaksossa se ei ole niin justiinsa, onko kyseessä tämä vai ensi vuoden juhannus. Kuinka moni potentiaalinen ostaja kuitenkaan muistaa mainoksen vuoden päästä? Ja ovatko hinnat vielä voimassa?

Kotihallitus käänsi asian niin, että koneet taitavat olla melko huonoja, kun niiden avulla piha on valmis vasta ensi juhannuksena.

Oli miten oli, mainos toimi jollakin tavalla, koska sitä käsitellään nyt tässä.

Kategoria(t): Ei kategoriaa Avainsana(t): , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Kommentointi on suljettu.